Nieuwe betaalpas aanvragen

Is je betaalpas beschadigd, verloren of gestolen? Dan kun je een nieuwe betaalpas aanvragen. Je kunt je betaalpas op verschillende manieren aanvragen.

1. Via Mijn Regiobank

Heb je Mijn RegioBank? Dan kun je zelf een nieuwe betaalpas aanvragen.

  1. Log in op Mijn RegioBank
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Kies bij 'Je producten' voor 'Betaalpassen'
  4. Selecteer 'Aanvragen betaalpas'

Heb je nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de RegioBank app

Heb je Mijn RegioBank en gebruik je de RegioBank app? Dan kun je met deze app een nieuwe betaalpas aanvragen.

  1. Open de RegioBank app
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Ga naar 'Betaalpas(sen)'
  4. Selecteer 'Aanvragen betaalpas'

Heb je de RegioBank app nog niet?

Download de RegioBank app

3. Je zelfstandig adviseur

Een nieuwe betaalpas kun je ook via je zelfstandig adviseur aanvragen.

Maak een afspraak


Icoon van een bel

Heb je je nieuwe betaalpas geactiveerd?

Dan kun je vanaf dat moment de oude betaalpas niet meer gebruiken. Knip deze door bij de chip en de rest in stukken. Gooi het geheel weg. Dan weet je zeker dat niemand misbruik kan maken van je oude betaalpas.

Let op: RegioBank vraagt je nooit om je (oude) betaalpas toe toe te sturen of mee te geven. Je leest er meer over bij bankhelpdeskfraude.

Minderjarig kind

Wil je een nieuwe betaalpas aanvragen voor een minderjarig kind? Dat kan alleen via je zelfstandig adviseur. Je moet dan wel wettelijk vertegenwoordiger van het kind zijn.