Betaalpas blokkeren

Is je betaalpas gestolen of ben je je betaalpas verloren? Dan moet je zo snel mogelijk je betaalpas blokkeren.

Je kunt je betaalpas op verschillende manieren blokkeren:

    1. Via de RegioBank app

    Gebruik je de RegioBank app? Dan kun je met deze app eenvoudig je betaalpas blokkeren.

    1. Open de RegioBank app
    2. Ga naar 'Zelf regelen'
    3. Kies 'Betaalpas(sen)'
    4. Selecteer ‘Pas blokkeren’

    Kom je er niet helemaal uit? In deze video legt Anna je stap voor stap uit hoe je via de RegioBank app je betaalpas blokkeert en deblokkeert.

    Oeps! Geen video

    De video over dit onderwerp kan niet worden bekeken, omdat er een vereiste cookie is uitgeschakeld. Toch zien?
    Kies een andere cookie-instelling
    Of kijk deze video op vimeo.com

    2. Via Mijn RegioBank

    Heb je Mijn RegioBank? Dan kun je hier je betaalpas eenvoudig blokkeren.
    Log in op Mijn RegioBank en ga naar Zelf regelen > Betaalpassen.

        3. Telefonisch

        Je kunt contact opnemen met ons via +31 30 219 68 70. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Houd je rekeningnummer bij de hand. Je betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kun je bij je zelfstandig adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen.

        4. Je zelfstandig adviseur

        Een nieuwe betaalpas kun je ook via je zelfstandig adviseur aanvragen.

        Maak een afspraak

        Blokkering opheffen

        Heb je zelf via Mijn RegioBank, de RegioBank app of via RegioBank de betaalpas geblokkeerd? En vind je de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kun je de blokkering op je betaalpas zelf weer opheffen via Mijn RegioBank of de RegioBank app.

        Betaalpas deblokkeren