Betaalpas blokkeren
Je kunt je betaalpas op verschillende manieren blokkeren:
1. Via Mijn RegioBank
Heb je Mijn RegioBank? Dan kun je hier je betaalpas eenvoudig blokkeren.
Log in op Mijn RegioBank en ga naar Zelf regelen > Betaalpassen.
Heb je nog geen Mijn RegioBank?
2. Via de RegioBank app
Heb je Mijn RegioBank en gebruik je de RegioBank app? Dan kun je met deze app eenvoudig je betaalpas blokkeren.
- Open de RegioBank app
- Ga naar 'Zelf regelen'
- Kies 'Betaalpas(sen)'
- Selecteer ‘Pas blokkeren’
Heb je de RegioBank app nog niet?
3. Telefonisch
Je kunt contact opnemen met ons via +31 30 219 68 70. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Houd je rekeningnummer bij de hand. Je betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kun je bij je zelfstandig adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen.
4. Je zelfstandig adviseur
Een nieuwe betaalpas kun je ook via je zelfstandig adviseur aanvragen.
Blokkering opheffen
Heb je zelf via Mijn RegioBank, de RegioBank app of via RegioBank de betaalpas geblokkeerd? En vind je de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kun je de blokkering op je betaalpas zelf weer opheffen via Mijn RegioBank of de RegioBank app.