Problemen met je digicode
Ontvangen gebruikersnaam wijzigen
Krijg je een foutmelding wanneer je inlogt met je digicode? Dan kan het zijn dat je je gebruikersnaam die je van ons ontving niet hebt aangepast.
Gebruikersnaam wijzigen
Je hebt een brief of e-mail van ons ontvangen met je gebruikersnaam. Je moet de gebruikersnaam wijzigen. Na het wijzigen van je gebruikersnaam ontvang je een e-mailbericht met de bevestiging dat je gebruikersnaam is gewijzigd.
Als inloggen nog steeds niet lukt
Kun je na het wijzigen van je gebruikersnaam (en wachtwoord) nog steeds niet inloggen? Probeer het dan eens op een ander apparaat, zoals een laptop, personal computer of tablet. Lukt het inloggen op een ander apparaat ook niet? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten (HID).
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten
Wil je inloggen met een digicode, maar ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Of is je digicode geblokkeerd en heb je geen ander inlogmiddel? Je kunt eenvoudig zelf nieuwe gegevens aanvragen.
Gebruikersnaam opzoeken in Mijn RegioBank
Je vindt je eigen gebruikersnaam van je digicode in Mijn RegioBank:
- Log in met je inlogmiddel in Mijn RegioBank.
- Kies ‘Zelf regelen’.
- Kies voor 'Veiligheid en Toegang'.
- Hier vind je je eigen gebruikersnaam.
Gebruikersnaam en wachtwoord opvragen
Vraag eenvoudig zelf nieuwe gegevens aan. Je vraagt altijd zowel je gebruikersnaam als je wachtwoord aan. Je ontvangt je nieuwe gebruikersnaam per e-mail. Je nieuwe wachtwoord ontvang je altijd per brief.
Vraag nieuwe inloggegevens aan
Gebruikersnaam en wachtwoord opvragen voor je kind
Wil je een gebruikersnaam en wachtwoord opvragen voor je kind? Log dan eerst in op Mijn RegioBank. Heb je zelf nog geen Mijn RegioBank vraag het dan eerst aan.
Inloggegevens aanvragen voor je kind
Woon je in het buitenland?
Woon je in het buitenland en heb je problemen met het opvragen van je gebruikersnaam of wachtwoord? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Beveiligingscode niet gekregen
Heb je geen beveiligingscode ontvangen in een sms of spraakbericht na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord? Dan is er iets misgegaan.
Beveiligingscode opnieuw toesturen
Probeer voor de zekerheid opnieuw een code toe te sturen. Klik op je inlogscherm in Mijn RegioBank op ‘Ontvang een nieuwe code’.
Controleer je telefoonnummer
Het kan zijn dat we geen of een onjuist telefoonnummer van je hebben. Check of je telefoonnummer nog klopt. Log in met de RegioBank app. Ga naar 'Zelf regelen' en dan 'Contactgegevens'. Hier kun je een telefoonnummer toevoegen, wijzigen en/of bevestigen. Heb je de app nog niet? Download deze makkelijk en snel op je telefoon of tablet.
Overige problemen
Klopt je telefoonnummer onder je contactgegevens, maar krijg je toch geen sms of spraakbericht met een beveiligingscode? Misschien heb je geen bereik met je telefoon. Of heb je een buitenlands telefoonnummer dat niet wordt herkend door onze provider. Gebruik dan de RegioBank app om in te loggen of probeer het later nog eens.
Hulp nodig?
Kom je er toch niet uit? Bel met de Helpdesk Internet Diensten (HID) via: 030 - 291 42 90 of ga langs je zelfstandig adviseur van RegioBank.