Problemen met inloggen
Inloggen in Mijn RegioBank lukt niet
Hieronder lees je meer over de mogelijke oorzaken van dit probleem. Het is niet mogelijk om in te loggen als je:
- Via een snelkoppeling op uw bureaublad naar Mijn RegioBank gaat;
- Via een online zoekmachine naar Mijn RegioBank gaat;
- Onze website opent via uw favorieten in uw browser.
Dit is de juiste en veilige manier om in te loggen:
- Sluit de internetpagina af;
- Open een nieuwe internetpagina;
- Ga naar www.regiobank.nl.
Problemen met je digicode
Gebruik je een digicode? Lees meer over hoe je problemen met je digicode kunt oplossen.
Inloggen op de RegioBank app lukt niet
Kun je niet inloggen op de RegioBank app op je smartphone of tablet? Probeer één van de volgende oplossingen.
Controleer de versie van je app
Het kan zijn dat je een verouderde versie van de RegioBank app gebruikt. Controleer in de Apple Store of in Google Play of je wel de nieuwste versie van de app hebt.
Controleer je verbinding
Als je de foutmelding ‘816U’ krijgt, heb je verbindingsproblemen. Zet de wifi-verbinding op je telefoon uit en weer aan. En probeer daarna opnieuw in te loggen.
Installeer opnieuw
Als bovenstaande oplossingen niet werken, verwijder dan de RegioBank app van je telefoon of tablet. Download en installeer de app opnieuw.
Neem contact op
Werkt de RegioBank app nog steeds niet? Dan kun je contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten.
Pincode RegioBank app vergeten
Ben je jouw pincode van de RegioBank app vergeten? Volg dan de volgende stappen:
Druk op het startscherm van de app op het ‘poppetje’.
Ga naast de gebruikers op het ‘vuilnisbakje’ staan en verwijder de gebruiker.
Registreer je opnieuw in de app met een nieuwe pincode.
Let op: om je opnieuw te registreren heb je een digipas of digicode nodig. Heb je een betaalrekening? Dan kun je ook opnieuw registreren de betaalpas of je NAW gegevens. In dat geval krijg je bevestigingcodes per sms, e-mail of per post.