Wijzigen gegevens

Wil je je persoonlijke gegevens wijzigen? Dat regel je eenvoudig zelf in Mijn RegioBank of in de RegioBank app. Goed om te weten: je kunt een adreswijziging 90 dagen van te voren opgeven.

1. Via de RegioBank app

In de RegioBank app kun je je woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:

  1. Log in op de RegioBank app
  2. Kies 'Zelf regelen'
  3. Selecteer ‘Contactgegevens’
  4. Kies welke gegevens je wilt wijzigen

Kom je er niet uit? In deze video legt Anna je stap voor stap uit hoe je je gegevens kunt wijzigen via de app.

Oeps! Geen video

De video over dit onderwerp kan niet worden bekeken, omdat er een vereiste cookie is uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op vimeo.com

2. Via Mijn RegioBank

In Mijn RegioBank kun je je woon- en postadres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen:

Nieuwe gegevens doorgeven

Ben je al ingelogd?

  1. Ga naar 'Zelf regelen'
  2. Kies ‘Contactgegevens’
  3. Kies welke gegevens je wilt wijzigen

Heb je nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

3. Via je adviseur

Je kunt ook contact opnemen met je adviseur om je gegevens te laten wijzigen.

Maak een afspraak

Gegevens wijzigen voor partner of kinderen

  • Heb je samen met je partner een en/of rekening? Dan kun je ook voor je partner het adres wijzigen als je op hetzelfde adres woont.
  • Ben je wettelijk vertegenwoordiger voor de rekening van je kind(eren)? Dan kun je ook voor je minderjarige kind(eren) het adres wijzigen als het kind ook op je adres woont.
  • Heb je partner en/of minderjarige kinderen hetzelfde telefoonnummer als je? Dan is je nieuwe telefoonnummer ook gewijzigd voor je partner en/of minderjarige kinderen.