De RegioBank app activeren

Met de RegioBank app heb je snel overzicht en inzicht in je geld. Heb je de RegioBank app gedownload? Op deze pagina lees je hoe je de app activeert.

Starten met de RegioBank app

Wil je de RegioBank app gebruiken? Dan heb je de Overeenkomst Mijn RegioBank nodig. Ben je een volwassen klant met een Plus Betalen of Jongerenbetaalrekening? Dan sluit je de Overeenkomst Mijn RegioBank af tijdens het activeren van de RegioBank app. Je ziet een link naar de blanco overeenkomst en de Voorwaarden in het scherm.

Heb je de documenten gelezen en ga je akkoord? Klik dan op “Akkoord en volgende”. Hierna. kan je inloggen in de app. Heb je geen betaalrekening, of wil je alleen toegang tot de rekening van je kind? Vraag dan eerst Mijn RegioBank aan.

Hoe activeer je de RegioBank app?

Om de RegioBank app te kunnen gebruiken, moet je eerst de app activeren. Zorg ervoor dat je eerst onderstaande gedaan hebt.

  • Download de app via de Google Play Store en Apple App Store.
  • Leg daarnaast deze spullen klaar: je betaalpas en je telefoon of tablet. Let op: heb je nog geen betaalpas ontvangen? Wacht dan tot je die in huis hebt.

    Ga vervolgens door met onderstaande stappen.

    Icoon vraagteken

    Stap 1: type klant kiezen

    Kies in het scherm ‘type klant’ 'aanmelden als een particuliere klant'. Ben je een zakelijke klant? Lees dan hier verder.
    Icoon met hand bij betaalautomaat

    Stap 2: voorwaarden accepteren

    Je kunt de RegioBank app alleen gebruiken als je de voorwaarden hebt geaccepteerd.
    4 sterretjes van de oude pincode wijzen naar 4 sterretjes van de nieuwe pincode

    Stap 3: pincode instellen

    Kies een vijf-cijferige pincode voor je RegioBank app. Je kunt deze later nog aanpassen onder 'Zelf regelen'.

    Stap 4: registreren

    Je kunt nu je RegioBank app activeren met je digipas, betaalpas, digicode of je Naam, Adres en Woonplaats.

    Let op: gebruik alleen je eigen digipas of betaalpas en niet van een ander.