Hypotheekrente verlengen
Drie maanden voordat je rentevaste periode afloopt, krijg je van RegioBank een brief met een aanbod voor een nieuwe rente en rentevaste periode. Heb je internetbankieren? Dan zie je het nieuwe rentevoorstel ook in Mijn RegioBank. Je kiest een nieuwe rente en rentevaste periode in Mijn RegioBank of de RegioBank app.
1. Via Mijn RegioBank
- Log in op Mijn RegioBank.
- Ga naar je 'Hypotheekoverzicht’.
- Volg de stappen om je nieuwe rente en rentevaste periode te kiezen.
Heb je nog geen Mijn RegioBank?
Vraag Mijn RegioBank aan
2. Via de RegioBank app
- Open de RegioBank app.
- Ga naar RegioBank Hypotheek.
- Volg de stappen om je nieuwe rente en rentevaste periode te kiezen.
Heb je de RegioBank app nog niet?
Stappenplan en veelgestelde vragen
Het kiezen van een nieuwe rente en rentevaste periode bestaat uit de enkele stappen. Deze stappen hebben we uitgewerkt in een stappenplan.
Weet goed waar je voor kiest. Lees de informatie dus goed door voordat je je keuze maakt.
Naar stappenplan en veelgestelde vragen
Bekijk ook de volgende onderwerpen die van invloed kunnen zijn op je hypotheekrente.
Mogelijkheid om je hypotheek te wijzigen
Je hebt een aflossingsvrije hypotheek
Je hebt een spaar(rekening)hypotheek
Hulp nodig? Maak een afspraak
Heb je vragen over je rentevoorstel? Maak dan een afspraak met je zelfstandig adviseur.
Een orientatiegesprek is gratis. Voor advies betaal je kosten. Je adviseur vertelt je vooraf wat deze kosten zijn.