Veelgestelde vragen over Apple Pay activeren
Op deze pagina:
Hoe activeer ik Apple Pay?
Kan ik meer betaalpassen toevoegen om te kunnen betalen met Apple Pay?
Kan ik kiezen met welke betaalpas ik betaal als ik met Apple Pay betaal?
Kan ik Apple Pay ook gebruiken bij een gezamenlijke rekening?
Apple Pay is niet goed geactiveerd. Wat moet ik doen?
Kan ik Apple Pay activeren op een iPhone van iemand anders?
Hoe activeer ik Apple Pay?
Je kunt Apple Pay eenvoudig activeren in drie stappen.
- Stap 1: Open de RegioBank app en log in. Ga naar Zelf Regelen en klik je op ‘Apple Pay activeren’. Vervolgens kies je met welke rekening(en) je Apple Pay wilt gebruiken. De rekening wordt in je Apple Wallet gezet en geactiveerd.
- Stap 2. Je komt nu in de Apple Wallet. We vragen je hier om de voorwaarden te accepteren.
- Stap 3. Je betaalpas is toegevoegd aan je Apple Wallet. Om te betalen met Face ID druk je twee keer op de knop aan de zijkant. Je kijkt naar het scherm en houdt je iPhone bij de lezer.
Lees meer over Apple Pay activeren
Kan ik meer betaalpassen toevoegen om te kunnen betalen met Apple Pay?
Ja. Je activeert eenvoudig meerdere digitale betaalpassen. Deze digitale betaalpassen kun je terugvinden in je Apple Wallet.
Kan ik kiezen met welke betaalpas ik betaal als ik met Apple Pay betaal?
Ja, de Apple wallet toont direct bij het openen van de Apple wallet de digitale betaalpas die is ingesteld als digitale voorkeursbetaalmiddel. De overige digitale betaalpassen zie je ook. Je kunt deze selecteren en betalen met Apple Pay.
Kan ik Apple Pay ook gebruiken bij een gezamenlijke rekening?
Ja, dat is mogelijk.
Apple Pay is niet goed geactiveerd. Wat moet ik doen?
Verwijder de pas uit de Apple Wallet en voeg deze opnieuw toe. Werkt het nog steeds niet? Bel dan met de Helpdesk Internet Diensten.
Kan ik Apple Pay activeren op een iPhone van iemand anders?
Nee, dit kan niet. Als je betaalt met Apple Pay bevestigt je de betaling met Face ID, Touch ID of de persoonlijke toegangscode.