Klanten, hartelijk dank voor deze mooie waardering!
Deze waardering hebben we te danken aan onze zelfstandig adviseurs. Want zij kennen hun klanten écht. Zij zijn het vertrouwde gezicht in de buurt. Dat is wat ons uniek maakt.
Voor de zesde keer is RegioBank door klanten gekozen tot klantvriendelijkse bank van Nederland. RegioBank staat weer op 1, gevolgd door ASN op 2 en SNS Bank op nummer 3. Dat maakt het extra bijzonder. Wij feliciteren ASN en SNS met deze mooie tweede en derde plek!
Onafhankelijke publieksprijs
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Bij deze 17e editie worden doorlopend zo’n 50.000 klantbeoordelingen, voor 10 verschillende branches, over een jaar verzameld. Het onderzoek wordt al sinds 2007 uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse.