In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond onder 13.000 consumenten beoordeelden klanten ons met een 9,4 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -voor het zevende jaar op rij- hoog beoordeeld.
Persoonlijke dienstverlening blijft belangrijk
In het onderzoek van de Consumentenbond wordt aan de deelnemers gevraagd wat zij vinden van de service van de bank, de communicatie naar de klant, de kosten en internet en mobiel bankieren. Op bijna alle onderdelen krijgt RegioBank de hoogste cijfers. Dit geeft aan dat onze klanten de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen. Dát is precies de reden waarom wij het belangrijk vinden dat onze adviseurs fysiek dichtbij de klant zitten. Voor een vraag of advies kan de klant gewoon even binnen lopen.
Lees meer over onze persoonlijke dienstverlening
Meerdere prijzen voor RegioBank
Natuurlijk zijn we blij en trots dat het ons gelukt is om samen met onze zelfstandig adviseurs zo’n hooggewaardeerde dienstverlening te bieden. We vinden het minstens zo belangrijk dat we deze waardering ook vast (blijven) houden. Daarom zetten we al jaren alles op alles om ons serviceniveau vast te houden en waar mogelijk te verbeteren.
Dat onze klanten dit ook zo ervaren, blijkt uit de klanttevredenheidsprijzen die we de afgelopen jaren wonnen.
- In 2023, 2022, 2021, 2020, 2019, 2018 en 2017 beoordeelden klanten ons met het hoogste cijfer in het panelonderzoek van de Consumentenbond.
- In 2023, 2022, 2021, 2019 en 2017 staan we in de top 3 ‘Klantvriendelijkste bank’ door onderzoeksbureau MarketResponse.