Hypotheekincasso gemist. Wat nu?


Als je een hypotheek met automatische incasso bij ons hebt, dan schrijven we de maandelijkse betaling in de 1e week van de maand af.

Soms lukt de afschrijving niet. Bijvoorbeeld omdat we van een verkeerde rekening proberen af te schrijven. Of omdat er even niet genoeg geld op je rekening staat. Maar geen probleem. Halverwege de maand proberen we het opnieuw. Je krijgt van ons een brief hierover. En als we een 06-nummer van je hebben, krijg je ook een SMS.

Automatische incasso

Heb je nog geen automatische incasso, maar wil je dit wel graag? Vraag het aan via Incassorekening hypotheek wijzigen. Dan schrijven we de hypotheek ook automatisch bij jou af.

Ik kan niet het hele maandbedrag betalen

Lukt het je niet om het hele maandbedrag van de hypotheek te betalen? Neem dan contact op met de collega’s van Financiële Zorg. Zij zoeken samen met jou naar een oplossing.

Contact

Je kunt Financiële Zorg bellen op 030 – 291 43 20. Van maandag tot en met donderdag van 9 - 18 uur en op vrijdag van 9 – 17 uur. Of stuur een mail naar FinancieleZorgSupport@regiobank.nl.

Wij zijn er voor je

De medewerkers van Financiële Zorg van de Volksbank helpen je als je een betalingsachterstand hebt. RegioBank is samen met SNS, ASN Bank en BLG Wonen, onderdeel van de Volksbank.

Goed om te weten: wij werken niet met incassobureaus als je een betalingsachterstand hebt. Ook leggen we geen loonbeslag.

Naar Financiële Zorg