Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk
Je kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de RegioBank app. Wat je allemaal zelf kunt regelen hebben we voor je op een rij gezet.
Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'
Knopje met vraagteken voor meer informatie
Op iedere pagina van Mijn RegioBank Zakelijk vind je knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijg je informatie over die pagina.
Helpdesk Internet Diensten
Ervaar je problemen met Mijn RegioBank Zakelijk of je digipas? Neem dan op werkdagen tussen 8 en 18 uur contact op met de Helpdesk Internet Diensten (030 - 291 42 90).
Is je digipas verloren of gestolen? Dan kun je ook buiten de reguliere openingstijden contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten voor het blokkeren van je digipas.
Meer over online bankieren
Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen